點解我咁眼淺??郁D就喊... 點解我咁冇用!!
人緣... 個個就成日有人約.. 我??就冇人約..唉......
今日又係因為少少事就喊... 好失敗丫我!!
沈日去左土爪灣 去打學界籃球比賽~ 今次係第2場
打埋下次就打完 lu~
今日去左九龍灣既室外運動場... 打學界女子丙組籃球比賽~
唉... 我叫左佢黎睇嫁 但係佢唔又黎
今日勁倒楣 唉...