又要上學了!!對我呢講返學最慘就係對住地中海,煩到死!仲再羅××又係煩,不過比起地中海佢好好多!!老師快D調位啦!!!!!!
我應該點做?點先可以同佢講我唔佢?
今日終於歸家了!!前日去camp好慘,夜晚個時,隔離房好煩,差D訓唔到!!近排傳葉x我好勁,連吳家x都支持我同佢一齊。我應唔應該同佢一齊呢?好煩呀!!!!!!!!
今天也是無聊的一天,今日有個咩宗教講座,無聊到嘔。今日女童軍要洗碗,黃雯x個組第一!!