25.11.08
呵呵
咁快就del哂所有野
爽呀xD""
好似林峯首歌咁
''放開....放開所有"
哈哈!!我真係聰明.333.
好啦
講吓今日點先^3^
以下係特別番學報告..dudududu= ="
--------------------------
今日係我生日啦
多謝YY係我個前任blog到留言先^3^
你係第1個係blog到打呢d野o既人啦
再多謝埋Karen lam
送咗份禮物比我
好開心呀>3<
多謝多謝多謝xPPP"
去咗Eng Corner到玩啦- -
拎書包果陣成個仆低咗- -
P.S**係仆低唔係仆X
好魚呀
加細碼佢好似睇唔到b0
仲以為佢會笑我/333\
對啦
為咗防止其他人再再再再1次誤會
佢依家改名做加細碼啦^^
比人催- -
閉閉囉*0*
特別番學報告完畢**多謝收看
|