今日畢業Lu~~
去到畢業果度..1D都吾似畢業...1個人喊都冇=-=感覺勁僵=-=
我覺得似頒獎禮多D-0-'''
媽咪同爹D黎左睇~~
勁無奈..
去完畢業禮...拿拿聲走人..
去左"東方"買2樣野番去..MiLa煮吾夠餸-0-
番到屋企..呀哥1大班fd系度玩....我衝左入去房換杉...
然後玩電腦-0-''
呀哥叫埋我出去玩-0-
玩KiLlEr~~都幾好玩-0-
好低能=-=
聽日爸B生日~~~
準備禮物中....
畫畫 xDDDDDDDDDDDDD
今日...
冇....
吾開心....搵左好多Fd陪...
好彩有佢地..
唉..........
今日勁吾開心..喊左3次...
我大約11:00幾起身...同媽咪,呀哥同呀哥個Fd去也午餐..
然後去到射飛標..我第1次玩...好差-0-''
等左勁耐先有野也..
然後番屋企玩電腦..
玩玩下...因為某樣野..
喊....
然後又玩玩下...又因為其他野
又喊...
再玩玩下..又因為其他野喊......
好吾開心..打吾通比ViEn傾電話><
唉....救命呀!!!!!!!!!!!!!!
魚..好吾開心呀..
去左果個畢業旅行..曬到黑左><魚..吾制呀..
D水袋搞到我成條P.E褲濕哂+我對鞋勁"烏JO"..\ /
咁都吾緊要..最衰的系..有D人好冇品..
明明系佢吾小心飛個水袋過黎..講句SoR都冇..仲要"瞄"我-00-
衰衰衰-/\-
番到屋企..即刻沖凍水涼..熱到爆-0-'換左條少少深色的牛仔短褲,同黑色的杉~~
然後玩電腦..玩左一陣...
然後落去嬤嬤屋企也飯..
完~~~~~~~~~
今天天氣很好..
也很開心...
決定今天用台語+普通話來打部落落~~~
今天早上..大約11:00起床..換衣服...跟媽媽和哥哥去吃石頭燒烤..超好吃滴
然後和哥哥去了看醫生..去看那個超嚴肅+爆笑的醫生....差點忍不著笑出來咧..
再去惠康買明天去旅行的食物和飲品...買了$60.9....滿貴...
跟哥哥回家去...我就一直玩電腦...
哥哥和哥的朋友玩PS2+NDS..
然後吃飯..
完畢..
唉...想跟他表白..卻不能..很辛苦@@