2007 年 7 月 7 日  星期六   晴天


2007-07-07 分類: 未分類

今日畢業Lu~~

去到畢業果度..1D都吾似畢業...1個人喊都冇=-=感覺勁僵=-=

我覺得似頒獎禮多D-0-'''

媽咪同爹D黎左睇~~

勁無奈..

去完畢業禮...拿拿聲走人..

去左"東方"買2樣野番去..MiLa煮吾夠餸-0-

番到屋企..呀哥1大班fd系度玩....我衝左入去房換杉...

然後玩電腦-0-''

呀哥叫埋我出去玩-0-

玩KiLlEr~~都幾好玩-0-

好低能=-=

聽日爸B生日~~~

準備禮物中....

畫畫 xDDDDDDDDDDDDD



2007 年 7 月 6 日  星期五   晴天


2007-07-06 分類: 未分類

今日...

冇....

吾開心....搵左好多Fd陪...

好彩有佢地..

唉..........



2007 年 7 月 5 日  星期四   陰天


喊左3次... 分類: 未分類

今日勁吾開心..喊左3次...

我大約11:00幾起身...同媽咪,呀哥同呀哥個Fd去也午餐..

然後去到射飛標..我第1次玩...好差-0-''

等左勁耐先有野也..

然後番屋企玩電腦..

玩玩下...因為某樣野..

喊....

然後又玩玩下...又因為其他野

又喊...

再玩玩下..又因為其他野喊......

好吾開心..打吾通比ViEn傾電話><

唉....救命呀!!!!!!!!!!!!!!



2007 年 7 月 4 日  星期三   陰天


2007-07-04 分類: 未分類

魚..好吾開心呀..

去左果個畢業旅行..曬到黑左><魚..吾制呀..

D水袋搞到我成條P.E褲濕哂+我對鞋勁"烏JO"..\    /

咁都吾緊要..最衰的系..有D人好冇品..

明明系佢吾小心飛個水袋過黎..講句SoR都冇..仲要"瞄"我-00-

衰衰衰-/\-

番到屋企..即刻沖凍水涼..熱到爆-0-'換左條少少深色的牛仔短褲,同黑色的杉~~

然後玩電腦..玩左一陣...

然後落去嬤嬤屋企也飯..

完~~~~~~~~~

 



2007 年 7 月 3 日  星期二   晴天


2007-07-03 分類: 未分類

今天天氣很好..

也很開心...

決定今天用台語+普通話來打部落落~~~

今天早上..大約11:00起床..換衣服...跟媽媽和哥哥去吃石頭燒烤..超好吃滴

然後和哥哥去了看醫生..去看那個超嚴肅+爆笑的醫生....差點忍不著笑出來咧..

再去惠康買明天去旅行的食物和飲品...買了$60.9....滿貴...

跟哥哥回家去...我就一直玩電腦...

哥哥和哥的朋友玩PS2+NDS..

然後吃飯..

完畢..

唉...想跟他表白..卻不能..很辛苦@@