工作工作~

2010 年 8 月 27 日  星期五   晴天


第一天上班,, 睡著 分類: 未分類

 本大爺晨咁早七點鍾就起左身梳洗返工..

沒有辦法,,第一天返工一定要早D起身...要認路和就一就時間嘛....

回到公司,,有一個疑似教會某女仔既秘書將佢係秘書界打滾左咁耐既心得同絕學一次過傳授比小弟..

不過可能小弟尋晚實在夜左小小瞓既關係...

小弟係第一日返工應該放左不下數十次既蚊...

因為淨係聽野實在太悶....

返完工第一日既心得就係....

秘書界入面有九成係女仔,,我間公司得我一個係男秘書....其他全部都係漂亮既女仕OTL

而我做既野,,好多都係女仔會啱做D....

唉,,睇黎係我睇女王辦公室睇上腦OTL,,雖然我只係睇過一二次O.....TL




2010 年 8 月 26 日  星期四   晴天


秘書秘書~~ 開心 分類: 未分類

 成功NA!!嗰位漂亮女波士請左我NA XD,,哇卡卡,,

雖然等左好耐,,等左成個幾禮拜先有通知~

明天上班~~

楊XX,,我係唔會去坐人大脾既XD"




2010 年 8 月 21 日  星期六   晴天


無言,, 睡著 分類: 未分類

打波,,打到比曾姑娘話..好老實講,,

有好多小朋友我冇叫佢地黎,,

佢地係朋友度收到風跟住就係咁湧黎...

唉,,不過佢地太細個,,真係唔適合夜晚打波,,

如果再夜晚打波我一定會神神秘秘咁進行..

今晚見個細妹個男朋友--阿倫

不錯,,起碼佢比我呢個陌生人既印象良好..當然佢對住細妹係點我唔知NA,,

不過真的不錯...我媽今晚生日我都唔知OTL,,佢仲比左副利是比我媽媽...=333333333333=,,

唉,,我點做仔!!

我已經決定左,,擴大我搵工既範圍,,上帝比咩工我我都做,,佢煮到黎我就食!!唔再簡擇



思緒紛亂 鬱悶 分類: 未分類

 今日見到震波佢著軍裝行必做野,,

好羨慕,,

我要向住我既目標進發,,

唔可以再咁懶散!!

P.S.我見到陳明媚冇再嬲我,,我都安心D,,我欠你一個人情我一定會還~

肥仔你條友,,跌左部電話落地下就同我講跌左係便利店度,,

玩我咩!!仲叫我搵LUNGLUNG幫你搵OTL



[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  


« | 1 | 2 | 3 | 4 | »