|
|
2008 年 2 月 14 日 星期四  |
| 2008-02-14 |
分類: 未分類 |
今日情人節,,勁開心>v<!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
今日差d遲到..行到1半打鐘@.@
朝早d堂完全冇sUm機上..
mus!c個時..穿梭機話我遲交要留堂..屌
而家4次先留堂a..冇病ma?
人地yammy唔陪你,,發癩a?!
而家d人系咁既..i dont care=]
mans0n問我有冇朱古力派比佢 < 不相伯仲= ="
又叫我參加啦啦隊,,哈..到時又有得玩 :)
放學同婷買野食..太餓了
晏晝d野好難食-v-"
I.S. 李S!U華愈睇愈似小丸子 WAKA=]
吳蕾話聽日先收比賽d 3= =
放學個時..買左熱維他..暖晒@.@
牙c話我系靚女.. o 晒囉 -口-"
希都話左要出街,,婷仲要好似對有好似情人咁..=-="
婷狂打比希,,驚死我唔爆分鐘咩..
街頭街尾都系情侶..佢仲要咁..系咪想我喊a >3<"
行行下見到謝頌..哈..高佬冇出黎..唉..錯失良機=[
見到有靚3想買-3-"
粉紅間黑.. < 超囍 >w<"
之後食冷麵個時又見到婷drama d人..
去左影貼紙相..
第1次佢搞錯左...得hello kitty..fUck` !
第2次勁靚..嘻..
同果個人表面好似咀左姐xD
聽日好似又影0.0 爽也>3333<"
聽日DAY 2..陳京達話仲要集隊..集咩ar..屌
|
| 發表時間:2008-02-14 08:41 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|