|
|
2008 年 2 月 16 日 星期六  |
| 2008-02-16 |
分類: 未分類 |
琴日6點就訓著左..咩都無打-3-"
mans0n坐系我後面..狂傾計=.=
牙sir 話有野忙黎唔到..個刻幾開心xD
行左陣街就返家訓了..
而家系時候做功課喇=]
妖..條街周圍都c0uple..
行到眼火爆..
我承認..我妒忌..GUM點?
今日晏晝返崇拜..又見到darling uncle-.-
同佢1齊坐..哈-.-
好凍牙,,雞地勁凍 ><"
著裙..凍到嘔-__-"
想搵人PU出街,,打比我A..
|
| 發表時間:2008-02-16 09:39 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|