|
|
2008 年 2 月 18 日 星期一  |
| 2008-02-18 |
分類: 未分類 |
今日第1次返 {晨禱} < 平時返學既日子,,第1次咋><
7點3就到左嚕 x)
見到肥leunG ~.~
第1次終於可以合埋眼好耐..唔知點解..
之前1合埋眼..就覺得好驚...好似會失去左d野..
唔知系咩-3-
系感情,,人,,事物..0r 物件?!!
我真的不知...7點8就返學嚕..
專登行返屋企..為咩..拎返本上冊maths bk.
返到學校唔見人..個3個人0_0
cHin. 個新黎既老c 0k令仔既..算見得去呀-.-
我同tweety傳紙仔..佢系咁望黎..但冇行動xD
maThs. 個咩sir先恐怖..d字勁過謝s!r..超大隻..
成個黑板..佢寫幾隻字..已經覆蓋晒囉..勁mA `??
P.E. 話玩體操啵..無奈囉..
同芝賭..佢滾到2個前滾..我滾3個=)
超辛苦-.- 做完暈暈地-33-"
小息先無奈..比邱文傑同個穿梭機話我有仔..
冇野化?!! 我而家系SINGLE囉..個2位系我幾時既仔牙?
UNCLE T0NG同埋TIM0THY都完全未開始過..傳咋-,-
個腦有事就睇下醫生喇..吾該 !!!!!
|
| 發表時間:2008-02-18 06:04 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|