|
|
2008 年 2 月 20 日 星期三  |
| 2008-02-20 |
分類: 未分類 |
哈..今日小旋生日啵..生日快樂s!n ><
馮智榮叫我聽日比左150點佢..
0n9=]
玩下姐..xD
今日咩堂都系悶..
西史小測唔合格..要抄2次-_-
個個都唔好玩既..無隱- -"
今日無去練田徑,,冇心機-,-
做hw都做死咁濟..唉=v=
留系學校2粒鐘喇..都未做完..
返到屋企好快就搞掂..嘻=]
哈..今日朝早返晨禱..喊左t^t
太易眼淺了t3t
當初被你拋棄時,,也是這麼樣-3-"
現在..我可找到其他愛我的人-33-"
不用你刻意愛我,,無論怎樣..
我們也不會再1起..忘記過去吧
文社啦啦隊口號勁kai= =
用之前個幾年個d..唉-v-
好驚跨唔到欄=v=
加油吧`黃寧=]
|
| 發表時間:2008-02-20 08:48 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|