|
|
2008 年 2 月 21 日 星期四  |
| 2008-02-21 |
分類: 未分類 |
今日7點10先起身..時間勁趕
樣..完全唔見得人-w-"
返到學校又好努力咁做hw-00-"
乖呢=]
今日最hapi- 狂玩班d人既電話,,
先玩朱x健..之後..唔系我話嫁
後面果2個話想玩芝芝><
dim知..芝芝部機真系響左囉..o`晒
比個咩蘇s!r收左-00-"
提起果個唔知乜水,,
今日1上堂就俾佢嗌左我個名..o爆..
之後就有好多人都比佢嗌中左個名-000-"
玩電話只系matHs. 同 中文..
其他d老c太嚴-00-"
今日同mans0n差d咀到..嚇死-0-"
同佢講少少秘密野姐-v-
而家日日同佢嗌架..都幾爽xD
佢..今日系咁用手指整我條腰,,勁痛-0-"
同佢好熟咩..成日都扮野..
好憎佢..哼哼哼\口/
紅十字..當我同緊人傾計..又聽到咩邊個娶我.. < 講野有冇腦?!!
米當我系系龍嫁..唔該`
冇啦啦撞正肥leunG..都唔知帶唔帶跳舞d 3好-33-
佢混淆我思想x(
帶定好d= =
有冇人聽日肯陪我行街ar..難得今個禮拜最後1日返學..
陪我啦x)
|
| 發表時間:2008-02-21 08:54 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|