|
|
2008 年 2 月 28 日 星期四  |
| 2008-02-28 |
分類: 未分類 |
今日咁就28号啦..y0*
中文果時好搞笑..笑到白痴左-口-"
中史外評..又姓s0..收PI喇
食晏..食我最憎既意粉..收PI收PI=]
食完之後搵chi lam so..傾左陣計-v-
咁就冇去到啦啦隊..得返幾mins
放學又練..見到darling=.=
佢唔理我/3333333333\
之後再黎red cross..很累/3\
很想伏在你身邊睡-v-"
|
| 發表時間:2008-02-28 08:26 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|