|
|
2008 年 6 月 11 日 星期三  |
| 2008-06-11 |
分類: 未分類 |
今日DRAMA FINAL EXAMINATION;
很差-_-
1開波果句就系度笑-V-|||||
之後都好冷靜0V0''''
--------------------------------------------
某人`
如果你系因為陳子威成日痴我而憎我`
我冇野講囉`
同佢只系小學同學咋`
你諗錯左咩-_-?
就算人地以前話佢鍾意過我`
都有9成9系流料囉'
---------------------------------------------
西史;中史..齊齊不合格-0-
mY g0d'
前世同d乜叉有罪ahh?
系要令我唔記得你地d叉叉做過乜野=_=
------------------------------------------------
英文'
比人屈左去j0in聽日個乜活動;
我英文全級包尾嫁-,-
比花花還要差~
何解要派我去~.~
想n0r 死我=_=?
-------------------------------------------------
mathS. EX. 10B 11c 唔識..
識既人睇完可以留cM 或mSn add 1 add ;-)
-------------------------------------------------
你媾完女未;講真'
系米想我日日甘睇住;
然後心灰?
我真系就承受唔起=_='''
放過我;
得返1個月就放暑假;
到時都唔會系街見到你拉'
F.2 仲會愛你麼?
不清楚"__|\
|
| 發表時間:2008-06-11 09:30 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|