琴日同媽咪仲有佢兩個fd
加埋我同阿琪一齊去左蛇口..
去個到買送呀..
佢地話便wor..
咁我又未去過..
咪去下囉...
結果係唔便得去邊嫁..
仲冇啦啦用左成千蚊人仔..=.='
又唔係買左好多送返黎..
不過...
去個到飲茶又真係抵好多...
算係有好有唔好啦...
= == ===== == == = = == ===
金日起身...
周身骨痛...
點解?
琴日行左成日呀..
我隻腳好痛呀..
唔知係咪抽左條筋呀...
自己又整唔到wor..
又搵唔到人幫我整..
琴晚就咁達落床訓...
床都未執好..
搞到"un"到我隻手好痛...
起身個陣避晒...
頂...
真係辛苦...
跟住起身食左早餐加晏就後..
就同阿琪去買3褲啦..
好睬都有岩揀既...
d 3買黎準備去令會..
佢就去番如囉...
唉...
佢就著短褲..
我就要著長褲..=.=
我驚好熱呀...>/\<
返黎屋企之後
即刻開冷氣
跟住開歌聽..
唉..
本來唔咁早返嫁..
但係阿琪佢3點幾個陣就要走喇
佢要出去同佢d fd過生日呀..
而我又冇籌睇醫生wor..
咁咪返屋企抖囉..
金日真係好辛苦嫁..
起身個陣已經周身痛嫁啦..
又要唔舒服wor..
出到去又熱又晒..
真係搞到成個人都想自殺呀..
返屋企個陣又自己一個wor..
嗚...
孤伶伶呀...=/\=
不過見買左新既3褲..
個心情都冇咁難過..
原來我都幾女人..
有新既3褲就可以令我咁開心..
可能係洗錢就會開心d啦..
咁唔怪得我咁唔開心喇...
=/\= |