倒數五天...haha..係道倒數其實好無聊= =
but因為今年...是16歲的約定..所以特別倒數XD
希望該出現的,也會出現吧!!如果不是...Everything will be end~Sad
今天Walkathon...落雨...陰天
對其他人所說是一個很差很壞的天氣
可是對我而言,這樣的天氣超讚..
雖然都係要擔傘......但是...這樣的天氣~
我很喜歡...超喜歡XD
Walkathon未開始,要去馬場的時候..
一個很有趣的建築吸引了我xd
不知為何想起天空之城...不知為何..Very nice
一字記 之曰:朦
朦得黎都幾夢幻丫~nice
見到小妹妹太可愛...所以偷影了..
哈哈~佢件衫令我想起小時候的一件衫~呵呵
Refresh my memories
很多傘...証明了很多人
好colourful..不知為何今天的事
都令我想起從前...
突然覺得自己好似變成了70-80歲的老太婆了= =
可是..我還年輕喔~!
真係唔好同我鬥高...我真係好高XD
我本身可以仲高嫁...只係為佐你自尊着想...先專登矮你少少咁炸
講笑XD~~呵呵
今天很累喔~BUT好正...原來獎狀係可以任拎= =
本身可以踩單車..但天公不造美= =BUT FINE