anthony's diary
2008 年 10 月 24 日  星期五   晴天


很久不見 分類: ▔°°*'& now fu...

由於之前我部電腦壞左,整左成個星期
所以我都好耐冇on過line,更加好少係度打blog...
其實選擇唔係度打blog係因為呢度成日都壞ka
成日都比黑客入侵,好驚有一日我blog o既內容全部都冇哂~
最近o既我,都唔係咁想見人,有同學仔約我食飯,我都好唔好意思咁推左
其實我已經down完,不過可能慣左玩自閉卦,我都唔知ar!!
我真係好返好多la,多謝好多好朋友一直咁關心我,我感受ka
多謝你地,無論將來我的路是怎樣行...我都唔會再好似之前咁,放心..
阿小講得岩,要對自己以及家人公平d,而且我做既已經對得住自己,我明架,多謝你
我而家過得好好,其實我要多謝佢,多謝佢一些所作所為以及一個決定...
令我成長,令我看透了很多,明白很多...又令我對我們的將來充滿期待,真係好奇妙...
總之好與唔好都令我對呢段感情有了更多更深入的見解,好事黎o既..
我總算由最痛o既日子起返身,但各位照舊不要叫我放棄d咩,我知自己做緊乜ka,ha...
anyway...多謝大家,特別係two two,阿小,肥仔,神奇,fuly etc






訪客留言 (返回 nipple 的日誌)


fu 於 2008-10-28 11:56 PM 發表:
[ 此留言己被網主封鎖 ]
[ 回覆 ] [ 解封 ] [ 刪除 ]

網主回覆

覆了你...msn
Posted at 2008-10-29 06:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



nipple 於 2008-10-28 09:00 PM 發表:
或者我會咁諗,嘗試接受另一段感情,最後要分開o既痛苦亦不會是自己,咁做乜唔自私d比自己試下呢?或者佢會令我開心而忘記之前o既痛呢?又或者我會比佢感動呢?好似好自私,但你認唔認同呀?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



fu 於 2008-10-28 06:38 PM 發表:
傻瓜~ 知自己做咩就好了...做令自己開心的事就好了~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





nipple
暱稱: anthony
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心情複雜
我們有多久沒聯絡了
感激我遇見
E-MAiL
我是個肥仔
文章分類
全部 (212)
▔°°*' friendship4ever ,×° (13)
▔°°*' my love my face ,×° (46)
▔°°*' now & future ,×°°, (137)
未分類 (16)
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容
日誌統計
文章總數: 212
留言總數: 99
今日人氣: 26
累積人氣: 8175
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed