09年又過左一半,唔想再講呢半年點點點la,總之過埋呢段日子,我知我會有個新開始
唔想自己比人看不起,或是當我不存在,隨著自己年齡至思想逐漸成長,我會相信我會更有價值
一切都唔同哂,包括以前呢度我係打我開心拍拖o既野,而家睇返原來冇一篇係開心o既
由細到大,我都冇改變自己o既思想,我始終希望過d簡單o既生活,但原來要實現卻並不簡單..