前2日睇咗GI-Joe,真係正,個d鏡頭特技型到乜咁,誇張得黎但又好buy佢既效果wo!
返工返到有d悶,好在有時都有d娛樂下,琴日返工見到有人係度拍戲
見到劉青雲等明星係度拍"撲克王",哇,因為著住衫制服有得近距離見到佢地拍戲,都幾得意
10月有個遠左大西洋的朋友仔話要返黎去美食節,唔知開咗未呢?期待中...
最近多謝ar c同ar leong的關心與愛護,你睇,我真係冇事la~
今天是12號,限期2個月過去了,傷心的過程由今天起要告一段落
希望你同我將來都會搵到一段幸福的感情,我會選擇回憶你好的一面
但就算10年過後,我們還是不要再聯絡,我不想再次認識你,不想再增加我們的回憶
從此之後,我會學懂過著世界沒有你的日子,大家一起為將來努力吧!

"shana..,你永遠是我最愛的人,應承我,永遠都要愛鍚自己,幸福的生活下去..anthony"
|