好熱好熱好熱ar...返工又熱,今朝練波仲熱,真係熱到冇朋友...
最近覺得時間快過了很多,轉下眼又一日,快d到10月,我要放大假ar~
另外,22同阿寶兩個老豆,佢地個b終於出世啦,22仲係第一次做老豆tim,開心死佢,哈!
唔開心當然有,見到kiki一天一天老下去,病痛令她食慾不振,見到都很心痛..
家姐同老豆話送佢去安落死..我反對,但我又冇能為力令她強壯一點,對不起..
佢都去埋的話,間屋就大部份間都只有自己一個,至唔中意呢種感覺
阿樑話move黎同我一齊住,哈哈~~係咪真先,等你去完旅行返黎先算la ^^"
|