又一個冬天啦,一個讓人想拍拖的季節又即將開始啦,但琴晚返工著唔夠衫,病了..
不過我琴晚好warm,因為vivi知我凍,專程山長水遠咁羅個暖包比我暖身,以前都冇對我咁好ar
識左7,8年la,這7,8年前後,體會到再見亦是朋友的感覺,原來彼此是如此珍惜這種關係,很舒服~
琴晚放工同jojo,家姐,flora,leong去左38樓飲野,傾多好多感情野,感覺很relax,很久沒有見你們了
這個冬天,我怕冷...但又可以點呢?唯有加多張被,腩住條腸仔,縮埋一舊覺覺豬la,好可憐ar ==
另外值得一提係小明前晚求婚成功呀,真係好想喊,我最好既兄弟要結婚呀,我真係超開心超開心!!
你地要一直幸福下去,生左baby我要做佢契爺架,haha!!
|