好靚好靚~
終於第一次去了hk disneyland~~~開心a,不過真的比我想像中要細得多...最中意last個煙花匯演,太正la~
琴日同ar leong傾返中學上堂同埋打校隊的回憶,haha,,真係好開心,好彩你讀唔成書過左黎浸信ja,keke!!
中學過得太快la...記得個陣就算我地放暑假,都好想快d放完返學,真係超din,都唔明d人做乜唔中意返學ga~
出黎做野之後,就唔可以咁無憂無慮生活,面對既野多左,放縱既時間少左,還好,我仍珍惜我所擁有,樂觀生活
出雙糧的感覺真好,上到6位數後我準備運用呢6位數賺我的第一個7位數,加油,要繼續努力向上~我知我得架!

|