2010年既新年我依舊返廣州探最鍚我既麻麻,半年冇面la,好掛住你ar!
新既一年,最無勇氣同最大既一個大話,就係同佢講佢今年都要返工,黎唔到ar...
唔知呢個大話仲可以講多幾耐,我新年願望係..希望能夠直到永遠!!
人係要有希望,我好像看見了我的將來 魚 是這樣嗎?