海關升職試,等左好耐,就係等呢個機會..加油..仲有2日,就到第一關
想得到人認同,想證明自己,想將來生活更好,一切一切的希望都推著我前進
我是一個努力向上的人,但需要動力..誰是我的動力,我會倍添百二分努力 哈~
加油呀 我家姐,我老豆,我最愛既媽咪 咪就係我的動力lor ^ ^