今個月出雙糧,下年加津貼,加人工~haha~~實在太好多~
明年出糧每個月又多2千蚊,做呢份工就係咁,雞肋~食之無味,棄之可惜!
報左level2讀,希望可以一直keep住讀好佢,加油加油,++oil~!!
我好兄弟小明結婚la,十分感動!!希望他能夠幸福簡單的生活下去
每個人都有自己想得到的東西,冬天到了,我想要的,是另一個夏天的到來
背景的音樂,每次聽,每次都會被其感動..很想談一次不被分開的戀愛..