最近病倒了,大病小病一齊來,醫生假都羅了32天,有都不敢再羅,寧願返工算la
但呢場大病,起初我都好討厭,直至剛剛回家途中,被清泉般的涼風拍打我的面龐時
我發覺這種生活很舒服,即係呢1,2個星期,我冇飲酒,冇食煙,總之冇左夜生活
但心情竟然比日出而睡時的我要開心,或者是上天安排我參與這種體驗吧
希望自己快d好返,有個新生活,有個美好,樂觀,幸運的明天~