包包之前話我個blog 個背景加埋d音樂好似失緊戀咁,haha... 好,見今晚得閒一於改左佢~~!!
呢個星期勁做運動,希望減減多餘o既脂肪,但好似冇乜效果咁,依然係肥仔一名,好在聽日返工開始返值日房,唔洗食咁多野~因為落船的話你會好自然越食越多,慢慢你就會成為一名標準肥仔ka la~
仲有一件事係包包叫我打上blog o既,因為佢知道呢個消息之後勁興奮...就係澳門m記終於有24小時營業la,就係位於龍園果間m記la,第時半夜肚仔餓,都可以買個漢保飽e下肚,認真唔錯~~聽唔少澳門朋友話試過過香港唔租酒店訓m記,而家香港人都可以試下呢種感覺la,不過我就覺得好無聊la~!
|