岩岩記起前2日收到umac send過黎o既sms..通知新一個sem交學費o既時間又到la..真係慘,又冇一筆~好在都係交埋呢2次je,9月就會踏入大學最後一年o既生涯,見到好多朋友仔都畢哂業,真係好希望我能夠快點追及他們!!
一陣又返工la,而家已經好眼訓...呢8粒鐘,將會認真難捱~~今天練波冇咁氣喘,睇黎我d態開始返黎la!!
很懷念在沙巴的日子