前日同左包包去睇變形金鋼,哇...好正呀!!開頭都冇乜特別期待,但睇落真係正,特技+攪笑+故事性都做得好出色,一d悶場都冇,我想會是最近的佳作之一,抵睇!!
琴日發癲...唉..架車車受罪,個心真係....十萬個痛,超低能...!!
一陣又要返工,琴晚返工同華dee係訓房吹左個幾鐘水,都幾開心,好有之前係cic開會個隻feel,haha!!