琴日係叮噹o既生日,送左2份禮物比佢,都幾實用ka~希望佢會用同中意la~~今次佢都係去左法拉利攪,玩到4點幾sin走,好眼訓...第2日仲要返9點,累死...所以琴晚我訓返10粒鐘補返數~~!!
琴晚同包包食小肥羊,冇第一次去食o既時候咁吸引,不過都好好味~~食到好飽ar!!
今晚唔洗返工,因為要賽波,希望今場可以打好d~!!