話咁快又到08年,不知不覺間已經踏入了呢個社會2年,今日1月6日,我地全班同期訂左2圍興祝!!祝我地大家都轉為實位,正式確定委任為海關關員!!我地班同期已經相識接近3年,希望日後我地都可以frdship 4ever 啦!!
琴日第一次代表海關足球隊踼正規比賽,雖然只係下半場20分鐘被調入,但我都好珍惜呢25分鐘,而且總算為球隊守住勝果~~哈,希望有朝一日,我可以踼足90分鐘!!