有個同事拎左部萬幾蚊o既pro-相機返工影雀仔,haha~~咁我當然唔會放過呢個機會,攝下位,影左d工作照~~!!

呢張我覺得構圖不俗


我同我o既同期好友華dee

呢張係早2日返工影ka,個日海面勁大霧(即新聞撞船個日),我都差d冇命放工ar...

留心睇睇,根本係睇唔到前100m有冇船黎緊!!

呢張係我平日放工返歸時影ka~haha!!
終放都考哂試,做哂所有o既project!!終於可以比我休息下啦~~~~!! 大4o既第1個sem正式結束,好開心,今日出左3個分,我有2b,1b+,哈哈~~!!總算冇挨錯眼訓na!!
|