anthony's diary
2008 年 1 月 30 日  星期三   晴天


香港2日遊 分類: ▔°°*' my love m...

上個週末同包包去左香港睇joey08'演唱會,由於我地訓醒sin去,所以5點幾sin到碼頭,6點幾sin有船,7點幾至到hk,攪到勁趕又行錯唔少冤枉路~~好彩最後都準時到達~至於個演唱會,都幾ok,我想聽o既歌都聽哂,包括第一首就唱o既怯!!

睇完之後去左食任食燒烤,好多野食,飽到乜咁~!!之後第2日一早我地去左山頂同埋蠟像館,原來山頂真係好靚,可惜部相機冇電,影唔到好多山頂o既靚相,至慘我手機都唔記得叉電...要用20$叉15分鐘電,好貴但又好實際.

 

                                      上山頂途中...                         一入門口叫人幫我地影o既kelly,我地少有o既合照之一

beckham n 球王甸佬~好鬼型!!

             ar gill ar!!                                      咁岩又比我係到撞見joey

好靚,好凍,記得包包凍到有d發皮4...

去完山頂就去左板前食壽司,woo~~~正到無法用言語形容呀!!有相為証ka,多謝包包,呢餐食左3百幾蚊ka!!

   

                                   特大帆立貝                                                                   特長鰻魚

                  極品拖羅                                             仲有海膽等..                                     食到好飽呀,哈哈~~

 

食飽之後去左行街街,行到腳仔都軟呀~~~哈哈~~跟往11點幾就踏地鐵回澳門啦,結束我地2日1夜之旅..^^開心,relax!!

 呢張相係係地鐵下面影ka,10蚊ja,抵啦!!






訪客留言 (返回 nipple 的日誌)


K K 於 2008-02-10 11:32 PM 發表:
有兩日假咁好呀,睇live真係正好多.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



FU 於 2008-02-03 12:51 AM 發表:
好開心WO...
好多靚相睇~^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





nipple
暱稱: anthony
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心情複雜
我們有多久沒聯絡了
感激我遇見
E-MAiL
我是個肥仔
文章分類
全部 (212)
▔°°*' friendship4ever ,×° (13)
▔°°*' my love my face ,×° (46)
▔°°*' now & future ,×°°, (137)
未分類 (16)
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容
日誌統計
文章總數: 212
留言總數: 99
今日人氣: 14
累積人氣: 8065
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed