上個週末同包包去左香港睇joey08'演唱會,由於我地訓醒sin去,所以5點幾sin到碼頭,6點幾sin有船,7點幾至到hk,攪到勁趕又行錯唔少冤枉路~~好彩最後都準時到達~至於個演唱會,都幾ok,我想聽o既歌都聽哂,包括第一首就唱o既怯!!
 
睇完之後去左食任食燒烤,好多野食,飽到乜咁~!!之後第2日一早我地去左山頂同埋蠟像館,原來山頂真係好靚,可惜部相機冇電,影唔到好多山頂o既靚相,至慘我手機都唔記得叉電...要用20$叉15分鐘電,好貴但又好實際.

上山頂途中... 一入門口叫人幫我地影o既kelly,我地少有o既合照之一
 
beckham n 球王甸佬~好鬼型!!
 
ar gill ar!! 咁岩又比我係到撞見joey

好靚,好凍,記得包包凍到有d發皮4...
去完山頂就去左板前食壽司,woo~~~正到無法用言語形容呀!!有相為証ka,多謝包包,呢餐食左3百幾蚊ka!!

特大帆立貝 特長鰻魚
  
極品拖羅 仲有海膽等.. 食到好飽呀,哈哈~~
食飽之後去左行街街,行到腳仔都軟呀~~~哈哈~~跟往11點幾就踏地鐵回澳門啦,結束我地2日1夜之旅..^^開心,relax!!
呢張相係係地鐵下面影ka,10蚊ja,抵啦!!
|