好耐都冇上網啦,我今日竟然會係返工前半個鐘的起心肝update個blog,真係奇怪...
好多野想寫,好多寫想記錄,太多啦...講唔哂
阿樑你永遠都係我好兄弟,我永遠都係你身邊,撐你100年~!
2月14日同包包過左一個好"甘"好"sweet"o既情人節,多謝你隻agnes'b介子,雖然帶唔慣,不過我好中意!!
上個星期開學啦... 不過成日缺席,令到自己有點兒壓力!!
下個月會去2個trip,一個thailand,一個台灣,2個我都好期待^^!!
好lu,真係打唔哂我想記錄o既野,要返工啦...聽朝一早又要返學啦~~
|