今日...10點起左身...
出左去飲茶...
超正..收左4封利是...
之後去左荃豐買漫畫...
買完返到去...
呀媽打麻雀...
正又收多4封...
之後就打機...
打到8點幾... 因為1d野... 攪到冇哂心情..
因為1d野...
攪到冇哂心情..
好後悔當日.
點解要咁...
攪到e家咁..
後悔..千萬個後悔...
今日..成2點幾先起身...
1起身..食m記...
之後就係咁玩路尼亞...
玩到成8點到...
華姐打黎...
叫我去荃灣...
我諗反正幾日冇出去...
就去左...
點知,,,
1去到..比人係咁屈...
又影相...
影完冇野做...
去左行街...
之後10黠幾去左m記...
食雪高@@...
食到11點走人...
今日...又係冇出過去...
早上就係到玩cs...
到左5點幾..
突然好想玩路尼亞..
之後就down左黎玩....
玩下玩下...
幾好玩..
就玩左上引-.-
唔講咁多..
要去玩...