|
2007 年 2 月 6 日 星期二
慘~
慘慘慘……今日無飯食,,慘....我本身今日係食 c 餐既,,點知果壽司過左期…我細佬食2舊,,哈哈///
post....

豬仔...q5q ar???

我期待已久既''芒果黑糯米''yummy..yummy''

我飲既''籃梅紅茶"好味.....

我d介子仔.....

我部結他仔''
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 50 | » |