遇其文科`不如repeat留班
強科炒到弄曬
必炒科炒到冇得炒
唯獨早前提及嘅爆字作文冇炒
中文作文:70 分
英文作文:77分
中文閱讀係喺中學生淵第一次合格`59分
Phy Chem Bio炒到弄曬
上學期有85,80,89分
點到下學期得57,61,41
咩事囉真係
最嚴重係付出同成積不成正比
我Phy Chem Bio 做過嘅條目加加埋埋最少3000條
今日係學校喊咗成粒鐘
唯一方法係repeat
問副校如果要repeat可以點做
佢話穩家長寫信校長
但係唔知得唔得
因為我未去到禁費
但係又未讀到理科
我比咗信校長先算
希望repeat到
平均分49.94
總分899/1800
我有上過天台坐陣
見到28層真係好高
跳落去就真係"byebye"
我諗起瓜咗就更加冇得讀理科
就不如努力多年先去間
希望有得repeat 啦
灰到......
唉~~~
唔好cm得禁少
打咗幾奈架都=3="
|