冇人體嘅blog
nnnnick07145
暱稱: ///雨雲=P☆★☆★☆★☆
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 10
留言總數: 42
今日人氣: 0
累積人氣: 345
最新文章
日誌主題.
ha`
黑仔...TT3TT
懶~.~
#RaNdOm TopIc
網站連結
尚無任何連結
站內搜尋
2010 年 7 月 2 日  星期五   酷熱


遇其文科`不如repeat留班 傷心 分類: 未分類

遇其文科`不如repeat留班

強科炒到弄曬

必炒科炒到冇得炒

唯獨早前提及嘅爆字作文冇炒

中文作文:70 分

英文作文:77分

中文閱讀係喺中學生淵第一次合格`59分

Phy Chem Bio炒到弄曬

上學期有85,80,89分

點到下學期得57,61,41

咩事囉真係

最嚴重係付出同成積不成正比

我Phy Chem Bio 做過嘅條目加加埋埋最少3000條

今日係學校喊咗成粒鐘

唯一方法係repeat

問副校如果要repeat可以點做

佢話穩家長寫信校長

但係唔知得唔得

因為我未去到禁費

但係又未讀到理科

我比咗信校長先算

希望repeat到

平均分49.94

總分899/1800

我有上過天台坐陣

見到28層真係好高

跳落去就真係"byebye"

我諗起瓜咗就更加冇得讀理科

就不如努力多年先去間

希望有得repeat

灰到......

唉~~~

唔好cm得禁少

打咗幾奈架都=3="