今日冇乜野發生...
都係戈個時間起身...
戈個時間返學...
頭3堂冇野發生..
音樂笑死我
個鼻屎佬學指揮戈陣笑q死我..
英文..gram小測..
都係戈個時間返屋企.
戈個時間出門口
修身..
上上下全校為記念512默哀一分鐘.......(閱讀全文)
今日7點半就彈左起身....
之後洗面刷牙食早餐...Orz
7點10行返學..
之後打鐘..
開週會..
好想打q個笑面虎..
因為唱校歌唱得唔好又要唱過...好無奈囉囧..(我覺得我唱得好好[笑
上完返課室...
收功課..
媽的..欠化學..又多一個缺點...再加上要小息留堂..OMG
之後零比肥野媽差..因為佢本身同我講野..我冇應機..又咁岩比肥野睇到佢講野.......(閱讀全文)
小弟第一次打bolg..
多多指教哦..
我呢份人好隨便...
個qooza申請左差唔多成年..而家先打blog(笑
以上!!