中一家長迎新日!
今日下午2:00-6:00.St.Mary's舉行左中一家
長迎新日...
今日我有份攞獎gar..我攞左個"The Best
Attendance and Participation of the Class Award"
即係"最積極參與課堂活動"...
我ge心情梗係Happy la!!!
跟住我終於知道自己讀1C班la!!!
雖然唔係以"普通話"教中文...但係我都好Happy!!!
我希望可以參加Drama Club ar...