成班6W去食自助餐!!!
今日31/8,我地協和舊生6W班成班同Miss Kam一齊去"帝京酒店"
裹面食"午餐自助餐"...勁Happy!!!
一去到...見到個個唔同哂、成熟哂...好開心!!!
入左去之後...第一時間就梗係去攞嘢食食...
我食左好多好好味ge嘢食AR!!!
例如有:
手卷 天婦羅 煎蝦餅 雪糕 & 各種小食,甜品...
食完之後...我la,Elka la,Michelle la,Tiffany Fan la,Ning
Ning & Tiffany Lam la一齊去左影貼紙相!!!好靚gar...

Ning Ning & Me Elka & Me

Ning ,Elka&Me Ning ,Michelle ,Fan Fan,
Tiffany,Elka & Me!

All Fds & Miss Kam Miss Kam & Me

6W all students & Miss Kam

fds Elka & Me

Elka & Me Elka & Me

Ning & Me Elka & Me
XxNoelxX
|