可能真係相處容易相處難...
d問題 今日終於爆發左出黎...
未試過同佢嘈到咁...我好想同佢講一句 老婆 sorry 但我講唔撚出
真係好撚興...到底 係我太執著 定係跟本有問題 大家無解決到?
飲酒....一醉解千愁...醉完之後愁更愁?! 到時先算 屌你老母