前晚同老婆嘈左一次...
從來未試過咁樣同老婆對話..
講左d 大家平時一定唔會同對方講既野...
喊了...幾耐無咁樣喊過?
幾耐無比咁多人見到...
我都唔知點講...但 我應承你既野 我會做到 知道嗎?
我亦都會慢慢等 耐心咁樣 等果一日
但你記住 千其唔好逼自己