今日老婆親細佬生日-3-
去食蛋糕a_a
唉....要搵崩帶庶住個紋身~_~
雖然老婆話唔洗 不過都唔係咁好既...話晒你屋企人岩岩識我無幾耐
比個好d既印象佢地喇^^
多拉a夢踢足球蛋糕-___-
哇塞~好食(-__- 難食)<~~當然呢句只係心里面講
老婆幫貓貓沖涼就小心d喇
比隻貓抓損晒喇....心痛死