死喇-__- 我又開始鍾意番打機--.--
成日夜晚等老婆訓著左就偷起身打機-.-
點算好...一陣又沉迷番咪pk-.- 難得e家識儲下錢..
一打番機一定又個個月清到底....唉...
呢排唔知點解...
越黎越緊張老婆有事...
好似..比起之前更加怕失去佢咁>3<
yy tell me why.....