為什麼煩惱總係要跟住我=___=" 我好蝦d嗎= =?
無喇喇"佢"又同我講左好多關於你既野....唉
其實 無論你係一個乜野人 你為左乜野同我一齊 鍾意我乜野都好
其實我真係唔介意..但無奈地
我接受唔到你同番之前果個一齊 轉頭又話同我一齊
雖然好唔想 亦都好痛
但係唯一可以講既就係....算吧
多謝你令我發左一場夢
雖然呢場夢好快就醒左 不過 一樣好開心 多謝