今日去左探子賢...開心 又唔開心
見到佢 同佢好似之前咁 一齊食飯傾計玩 好開心
明白很快要失去這個好友 很傷心
~_~ 唔想諗
今日同佢同埋阿腸 去左dup骨 篤波 唱k 好正=3=
不過大陸加洲紅 係屠房= =
一個飯38蚊= =
一支綠茶25蚊= =
真係飲支綠茶夠係hk食一個飯= =
打死都唔會再去= =
大陸d台波好頂癮=3= 同我會所果d比起 細粒d= =
dup場條友說 子賢是小白臉=3= 哈