新既日記 代表左 我新既開始..
我想放低晒過去既事...
放低晒 以前既感情...
依家..我唔想再對我既感情 要求得太多...因為我累了
暫時黎講 拍拖 對我唔係咁重要..重要既係 我既生活
南哥同我講過 我既生活 係屬於我自己..
我無野食 其他人唔會肚餓...
我有錢 亦都唔代表其他人會有飯食..
所以 我要為自己 去追求更好既生活