今朝煎牛扒比老婆食-__-
好似煎得太熟....太耐無煮野食
好彩老婆仲食得落姐... 無晒心機...
番到公司老婆做野做到好炆....無計喇...d人又真係好撚廢
你知道嗎...我真係好想照顧你...好想幫你解決晒一切既煩惱
但我知我無咁樣既能力...
唔知幾時..先可以兩個人 創造自己既生活呢...
期待那一天