今日又系我遲到-___-'
起身整完野去飛忠到點知個個都到左好耐;都唔知系咪真
我到左之後一齊食完野就去左游水啦;
去到有2個池都整緊得返一個池玩-.-;
玩玩下諗到樣好白痴ga野玩-v-;4條友系到猜圍梅中左果個比人踢落水haha;
但系中得最多果個系我囉仲要整要撞到(種)曬-.-
返屋企時果d黑仔野就唔講啦
睇完要回丫!