好野!中文評估丙部全部對了,我好開心。但甲部就錯了耽待的待,我寫成耽代。
今日,我學校開在Holleween praty,個個人都扮鬼扮馬,連老師都扮埋一分.Holleween喎,梗係講Trick or treat la!!咁先至攞到多D糖嘛!!最初我得0粒,到放學,就有十幾粒了!!