|

卡卡,,今日考試
所以早放
又係星期五喎
咪約左成班人返小學囉
食完飯之後就去左蚊雞屋企
點知成班人係哂個度
有呀鼎,,細佬,,肥新,,呀紫同埋詩詩
好無奈囉
唔明點解呀紫同埋詩詩會係個度
琴日明明講左話我地返小學ga ma
之後冇理到
唔記得12點幾
定係一點啦,,先出去
去到見到何sir係度上緊堂
佢幾衰呀//班女仔打緊波
佢淨係俾細佬一齊打
唔俾我打呀,,衰人黎ga
**********
佢上完之後我地又係係度等,,等,,等,,等
幾難先等到佢地課外活動呀
之後我地成班熱愛籃球既人就跟住大朱去順利公園打波波啦
身為師姐既我
緊係要落場教佢地打波架啦
卡卡卡卡
因為上年男子籃球唔係大朱教
係細朱教架
但係細朱佢今年走左
所以就由大朱教
而女子籃球就俾左個唔知乜鬼老師教
搞到而家勁廢囉
講返正題
因為教既方式唔同左
大朱招左好多低年班既人入黎
上年男子籃球既人係左半場練波
今年招返黎d人就係右半場練
我地成班人就緊係係右半場教人啦
**********
佢地練到3點就到我地打波啦
卡卡,,我地打四點就散左
THE END

|