返香港,,
琴晚同我三表姐訓,, 成晚系度聽歌* 好似9點幾先起身,, 平時同我大表姐訓,, 成晚同佢爭被.. . 搞到我7點幾就起身 都系同三表姐訓好D,, ********* 食完飯,, 打左陣機* 行左一陣街,, 就搭車去深圳.. 勁多人牙,, 行左好耐先過到關* 唉,, 返到香港,, 好悶,,
琴晚同我三表姐訓,,
成晚系度聽歌*
好似9點幾先起身,,
平時同我大表姐訓,,
成晚同佢爭被.. .
搞到我7點幾就起身
都系同三表姐訓好D,,
*********
食完飯,, 打左陣機*
行左一陣街,,
就搭車去深圳..
勁多人牙,,
行左好耐先過到關*
唉,,
返到香港,,
好悶,,
THE END
幾多號寫架???*2006-02-06 10:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]